Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen. Перший серійний водневий автомобіль Бренду PEUGEOT
Бренд PEUGEOT продовжує роботу в напрямку своєї глобальної стратегії скорочення викидів СО2. З 2021 року як додаток до своїх електромобілів і гібридів PEUGEOT запропонує перший електромобіль, що працює на водневому паливному елементі.
Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen стає символом стратегії Бренду «Розширені можливості вибору», яка дає кожному покупцеві можливість вибрати з широкого спектру двигунів той, який найкраще задовольняє усі його потреби.
PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen включає в себе нову електричну систему з водневим паливни елементом, яка є інноваційною для концерну STELLANTIS:
- Паливний елемент, який виробляє електрику, необхідну для руху автомобіля, завдяки водневого баку,
- Високовольтна літій-іонна акумуляторна батарея ємністю 10,5 кВтг, яка може заряджатися від електромережі, і яка також живить електродвигун під час певних фаз руху.
Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує наступні переваги:
- можливість долати будь-які відстані без викидів CO2,
- заправка воднем за 3 хвилини на відстань понад 400 км по циклу WLTP,
- роз'єм для зарядки батареї,
- доступні 2 варіанти довжини кузова на вибір з аналогічними характеристиками завантажувального об'єму, як у дизельної і електричної версій,
- завантажувальний об'єм до 6.1m³,
- вантажопідйомність до 1100 кг.
Ринок і потенційні клієнти
Ринок сегменту компактних фургонів в Європі становить понад 750 000 автомобілів в рік. У свою чергу, PEUGEOT Expert щорічно збільшував свою частку ринку з моменту його запуску в 2016 році.
Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує запас ходу більше 400 км WLTP з яких тільки 50 км на електроенергії.
Водень в баку живить паливний елемент, який виробляє електрику, необхідну для руху автомобіля на великі відстані, а високовольтна батарея забезпечує, крім іншого, потужність, необхідну для динамічних характеристик.
В даний час водень стає головною опорою енергетичного переходу з підтримкою ряду міжнародних проектів. Європейський союз активно займається розвитком екосистеми своїх країн в плані автомобілів. Це стосується не тільки зарядних електростанцій, адже ЄС інвестує близько 60 мільярдів в розвиток водневої енергетики та інфраструктури.
E-Van нового покоління з водневою ефективністю: технологія нового покоління
E-Van нового покоління
- На старті та на низькій швидкості: тільки високовольтна батарея забезпечує електродвигун потужністю, необхідною для тяги,
- На постійній швидкості: паливний елемент подає енергію безпосередньо на електродвигун,
- Під час прискорення, обгону або підйому: паливний елемент і високовольтна батарея об'єднуються для подачі енергії на електродвигун,
- Під час гальмування і уповільнення електродвигун заряджає високовольтну батарею.
З огляду на безшумний рух PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen, інженери подбали про безпеку пішоходів у місті - на швидкості до 30 км / год включається звуковий сигнал, який вказує на наближення автомобіля
Бренд PEUGEOT впевнений в якості свого продукту, тому дає гарантію на високовольтну батарею 8 років або 160000 км, зі збереженням ємності не менше 70%.
- Водневий паливний елемент, розташований в моторному відсіку автомобіля, подає електрику в електродвигун шляхом рекомбінації водню, що міститься в баку, з киснем з повітря. З вихлопної труби виділяється тільки водяна пара.
- Електродвигун з максимальною потужністю 100 кВт і максимальним обертовим моментом 260 Нм., розташований на передній осі, аналогічний силовому агрегату PEUGEOT e-EXPERT (акумуляторно-електрична модель).
- Високовольтна літій-іонна батарея, розташована під сидіннями кабіни, ємністю 10,5 кВтг і потужністю 90 кВт,
- Трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт, розташований в моторному відсіку
- Система резервуарів, що складається з 3 резервуарів для зберігання водню, розташованих під підлогою, загальною ємністю 4,4 кг при тиску 700 бар.
Гіперкар PEUGEOT 9X8, технічні дані
- Клас автомобыля: Le Mans Hypercar (LMH);
- Довжина кузова: 5000 мм;
- Ширина кузова: 2080 мм;
- Висота кузова: 1180 мм;
- Колісна база: 3045 мм;
- Силова установка: PEUGEOT HYBRID4, потужність 500 кВт, повний привід;
- Привід задніх коліс: бензиновий двигун внутрішнього згоряння потужністю 500 кВт (680 к.с.), робочий об'єм 2,6 літра, подвійний турбонаддув, тип V6 з 90-градусним розвалом блоку, плюс 7-ступінчаста секвентальная трансмісія;
- Привід передніх коліс: електромотор-генератор, потужність 200 кВт, одношвидкісний редуктор;
- Тягова батарея: високо-потужний акумулятор з робочою напругою 900 вольт, розроблений спільно інженерами Peugeot Sport і фахівцями Total Energies/Saft;
- Паливо і мастильні матеріали: розроблені за участю Total Energy.