ВИСОКОПРОДУКТИВНІ КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ ТА ДВИГУНИ
ДВИГУНИ PURETECH
ДВИГУНИ BLUEHDI
АВТОМАТИЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ EAT6
АВТОМАТИЧНА ТРАНСМІСІЯ EAT8
STOP&START
Технологія Stop&StartСистема автоматичної зупинки та запуску двигуна , яка використовується в бензиновому та дизельному двигунах, забезпечує екологічність та приємні враження від їзди!
Ця система ідеально підходить для їзди містом: вона автоматично припиняє роботу двигуна під час зупинки автомобіля ‒ наприклад, на світлофорі на червоне світло або біля знака «Стоп». Коли водій готовий продовжити рух, двигун плавно і без затримок відновлює роботу.
Ця система має ряд переваг: контроль споживання пального (зниження витрати на 15% при русі в щільному потоці в порівнянні зі звичайним автомобілем), скорочення викидів СО2 нульовий рівень викидів при зупинці двигуна і відсутність шуму під час зупинки. Для повної сумісності з усіма режимами руху система Stop&Start може бути відключена.
ПЛАТФОРМИ EMP2 та CMP
Доступні дві платформи: модульна конструкція платформи EMP2Efficient Modular Platform 2: платформа нового покоління групи компаній PSA Peugeot Citroën та мультиенергетична платформа CMP/eCMP взяті за основу для проектування та виробництва нових моделей міських автомобілів середнього і преміального класу групи компаній PSA Group й, зокрема, забезпечують наступне:
- Модульна архітектура, яка відповідає високим вимогам основних світових ринків4- і 5-дверні седани, універсали, автомобілі без внутрішньої перегородки, седани, кросовери, кабріолети і купе;
- Різноманітність використовуваних на одній платформі двигунів і коробок передач4-циліндрові, гібридні, повний привід, тощо ;
- Зменшення маси автомобілів і скорочення шкідливих викидів поряд з підвищенням рівня жорсткості конструкції, безпеки та задоволення від керування завдяки використанню нових легких матеріалів, таких як сталь, композитні матеріали, алюміній для клем заземлення, а також завдяки впровадженню високотехнологічних виробничих процесівтаких як гаряче штампування та лазерне зварювання ;
- Інноваційні технологічні рішення, що оптимізують задоволення від керування, ходові характеристики, комфорт в салоні та безпекукомпозитна підлога, шини з наднизьким опором коченню тощо ;
- Додаткові можливості зміни конструкціївеликі колеса, різноманітність колісних баз, низький капот і посадка водія тощо незалежно від кузова (кросовер, седан тощо).
Платформа EMP2 була розроблена в 2013 році для Peugeot 308 і використовувалася для виробництва нових моделей, таких як седан Peugeot 3008/плагін-гібрид 3008 та 5008, а також плагін-гібрид 508/508, плагін-гібрид 508SW/508SW, Rifter, Traveller та Expert.
Платформа CMP/eCMP призначена для виробництва міського автомобіля 208/e-208 та компактного седана 2008/e-2008.
ЕЛЕКТРОДВИГУН
ГІБРИД
Технологія Plug-In Hybrid поєднує в собі два джерела енергії для керування: вона поєднує в собі електродвигун з заряджуваною батареєю і бензиновий двигун внутрішнього згоряння.
Таким чином, Ви отримуєте 100% електричний двигундальність пробігу ‒ до 59 км згідно з протоколом WLTP для поїздок на короткі відстані та двигун внутрішнього згоряння для поїздок на далекі відстані.
УТИЛІЗАЦІЯ АКУМУЛЯТОРІВ
Ефективність, досягнута SNAM*, становить 70% ефективності перероблених мас літій-іонних акумуляторів в електромобілях та 84% нікель-метал-гідридних акумуляторів в гібридних транспортних засобах. Ці показники значно перевищують порогові значення європейських норм, які передбачають 50% переробки матеріалів.