PEUGEOT INSTINCT КОНЦЕПТ-КАР, БЕЗПРЕЦЕДЕНТНА СВОБОДА
КОНЦЕПТ-КАР PEUGEOT INSTINCT : автономний автомобіль від PEUGEOT
PEUGEOT INSTINCT КОНЦЕПТ-КАР, безпрецедентна свобода
Кращий серед I.o.T.
ГЛИБОКЕ ПІЗНАННЯ
Разом із Sentiance, компанією, що спеціалізується в області науки про дані, PEUGEOT обробляє дані, щоб зробити їх більш доступними для розуміння і визначити параметри кожного користувача. Такий аналіз є динамічним і постійно збагачується. Це дозволяє PEUGEOT INSTINCT концепт-кар попередньо налаштувати або адаптувати свою архітектуру, щоб повністю задовольнити потреби та бажання користувача.
ПРИКЛАДИ
Понеділок, 7 год. 45 хв.
Вівторок, 21:00
Четвер, 8:00
П’ятниця, 14:00
4 РЕЖИМИ
В автономному режимі програма Autonomous Soft надає перевагу комфорту, через що поїздки можуть бути трохи тривалішими, але підходящими для перегляду фільму, читання чи просто відпочинку. І нарешті, режим Autonomous Sharp оптимізує тривалість поїздок та забезпечує точну й ефективну поведінку на дорозі.
КОНЦЕПЦІЯ МІСЦЯ ВОДІЯ I-COCKPIT
ІННОВАЦІЙНА КІНЕТИКА
Автономний автомобіль відкриває нові горизонти для творчості, зумовлені новими видами використання.
PEUGEOT INSTINCT концепт-кар з його адаптивним салоном дарує нам те, що робить останні моделі бренду настільки успішними. Ми створюємо нові джерела для відчуття задоволення від водіння через будь що - через інтерфейси, архітектуру, стиль. Адже ніде не зазначено, що автономний автомобіль повинен мати нудний вид і функціонал.
Матиас Хосан, відповідальний за концепт-кари PEUGEOT
Під час перемикання між режимами Drive і Autonomous органи керування навколо водія приходять у рух наче ви у кабіні загадкового літального апарата. Компактне кермо і панель з колінчастими перемикачами складаються у панель приладів, а педаль акселератора відповідним чином відходить усередину педального блоку.
При цьому незалежно від ввімкнутого режиму водій зберігає контроль над автомобілем. В автономному режимі керування автомобілем здійснюється за допомогою пристрою i-Device, розташованого на центральній консолі поруч з 9,7-дюймовим екраном. Наприклад, щоб обігнати автомобіль перед вами або переключитися із режиму Soft у режим Sharp досить одного жесту.
У режимі Drive інформація, що стосується керування автомобілем - швидкість руху, розподіл між двома джерелами енергії тягової трансмісії PHEV в гібридному двигуні, рівень заряду батареї тощо - виводиться на комбіновану голографічну панель. Цифрова функція заднього виду повідомляє водієві про наявність автомобілів в мертвій зоні.
У режимі Autonomous на панелі висвітлюються відомості, що стосуються часу, адже вся увага тепер концентрується на ньому. Таким чином, пасажири мають можливість дізнатися про точний час, пройдену відстань, а також час, що залишився до кінця поїздки.
При перемиканні режимів відповідним чином змінюється й інтелектуальна атмосфера в салоні, а разом з нею і подана інформація, яка тепер стосується положення сидінь, освітлення та налаштування аудіосистеми.
АРХІТЕКТУРА & МАТЕРІАЛИ
Концепція Responsive i-Cockpit забезпечує кожного пасажира окремим, власним простором навіть у компактному салоні автомобіля. Простір, відведений для кожного сидіння, використаний за аналогією з аеронавтикою. Елементи конструкції і зони, що контактують з тілом людини, виконані відокремленими - основа, спинка і підголівник. Алюмінієва основа є нерухомою. Спинка сидіння може повертатися навколо поперечної осі Y. Користувач може вибирати собі положення, відповідне тому, чим він зайнятий: горизонтальне - для відпочинку, вертикальне - для керування автомобілем, проміжне - для перегляду фільму або роботи.
Пасажири можуть спілкуватися з автомобілем за допомогою чат-бота - персонального голосового помічника, що забезпечує доступ до величезної кількості сервісів. Наприклад, ви можете бронювати квитки в кіно або здійснювати покупки в інтернет-магазині.
Оздоблювальні матеріали залишають про себе найприємніші спогади та начебто запрошують знову використати так чудово вивільнений час. Наповерхні тонкий шар покриття шовковистим дотиком до нього спонукає зняти взуття, щоб розслабитися. Тривимірний трикотаж повторює форму тіла та утримує його. Цим же матеріалом оббиті бічні панелі центральної консолі, внутрішня сторона дверей, основи і спинки сидінь. Підголівник, що забезпечує зручне положення голови, оббитий шкірою і м'яким тривимірним трикотажем.
СТИЛЬ SHOOTING BRAKE ВІД PEUGEOT
ДИЗАЙН
Анфас автомобіля є дуже виразним. У центрі кожної світлодіодної фари, подібно зіниці ока, є об'єктив камери. Камера сканує простір навколо автомобіля і отриману інформацію передає системам допомоги водію. Зовнішній вигляд решітки радіатора змінюється в залежності від кута зору. При вмиканні режиму Autonomous на напівпрозору решітку радіатора, прикрашену зображенням лева, логотипу PEUGEOT, подається біле підсвітлення.
АЕРОДИНАМІКА
Спереду, по боках маски автомобіля, від кожної з фар відходять дві світлові лінії фірмового підпису, що спускаються “іклами лева” до нижнього краю передньої частини автомобіля, відіграючи роль габаритних вогнів. Крім того, на швидкостях від 90 км/год і вище ці лініі розгортаються з подвійною метою. Ці дві світлові лінії в нижній частині є з’єднаними пластиною, що служить додатковою опорою на передній міст.
По-друге, цей рух відкриває отвір для зниження тиску на кузов автомобіля, що рухається. Повітря, таким чином, відбирається від передньої частини і спрямовується на поверхню коліс. Цей віртуальний обтічник коліс разом з роботою п'ятиспицевих дисків усуває аеродинамічну взаємодію з поверхнею дороги. Алюмінієві диски мають легку конструкцію з тонкими канавками, які їх полегшують. Схожі аеродинамічні особливості відрізняють і задню частину автомобіля. Тут потік повітря надходить в отвір в нижній частині передніх дверей і далі спрямовується до дифузора, над яким розташовані тримірні задні вогні, з'єднані між собою стрічкою, що світиться.
У верхній частині кузова вигнутий скляний дах в місцях розміщення сидінь має мінімальну висоту. Його контур підкреслюється насиченим блакитним відтинком лаку, що покриває весь кузов автомобіля у три шари.