ПЕРЕЙТИ ДО ВМІСТУ
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED

КОНЦЕПТ 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED

ТЕХНОЛОГІЇ КОНЦЕПТ 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED

ТЕХНОЛОГІЧНА ПОТУЖНІСТЬ

Концепт 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, похідний від радикального седана PEUGEOT 508 ПЛАГІН-ГІБРИД, представляє лінійку, присвячену продуктивності з електрифікованим двигуном, синонімом чистого задоволення. Ця концепція високої продуктивності та низьких викидів пропонує виняткові показники продуктивності, які ще ніколи не спостерігалися у PEUGEOT, і гостру та атлетичну стилістичну поведінку.

#UnboringTheFuture
Цим новим гібридним концептуальним автомобілем PEUGEOT доводить, що електроенергія є джерелом інтелектуальної неопродуктивності, яка поєднує інтенсивність та ефективність у нових відчуттях кермування. Перед PEUGEOT SPORT була поставлена задача розробити нову лінійку електрифікованих продуктів для чистого задоволення.

 

ЗБІЛЬШЕНА СПОРТИВНІСТЬ

 

ПОТУЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ

PEUGEOT SPORT УСЕРЕДИНІ

 
 

Розробку лінійки електрифікованих високопродуктивних автомобілей було доручено підрозділу PEUGEOT SPORT.

Перемоги 908 (24 години Ле-Ман) та 3008 DKR (Дакар) у міжнародних змаганнях, 208 R2, 308 Кубок перегонів та туристичного 308 TCR у змаганнях клієнтів; а також розробка Peugeot RCZ-R, 208 GTi 30-го та 308 GTi від PEUGEOT SPORT - все це підтвердження ноу-хау PEUGEOT SPORT.

Вже були розроблені два 100% електричні концепт-кари: 208 Hybrid FE (2013), який продемонстрував параметри GTi з викидами 46 г CO2/км та 308 R плагін-гібрид концепт (2015), який заявив 500 к.с.

Концепт 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED використовує ці досягнення і пропонує надзвичайно ефективні та виняткові параметри.

 

ВІДЧУТТЯ ЗАНУРЕННЯ  

Поєднання трьох двигунів: електричних PureTech потужністю 200, 110 к.с. спереду та потужністю 200 к.с. ззаду), двох енергій та повного приводу дає вражаючий розгін з максимальним крутним моментом 500 Нм.
 
Продуктивність нового гібридного концепт-кара 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED можна порівняти з автомобілем потужністю 400 к.с. :
 
  • Від 0 до 100 км/год. : 4.3 сек.;
  • Максимальна швидкість : 250 км/год.;
  • 400 mDA : 12.5 сек.;
  • 1000 mDA : 23.2 сек.;
  • 80-120км/год : 2.5 сек.;
  • 80-180 км/год : 9.3 сек.
 
Викиди CO2: 49 г /км (WLTP) !
 
Ноу-хау підрозділу PEUGEOT SPORT та його досвід у високопродуктивних двигунах та чутливих шасі забезпечують цьому концепт-кару першокласну точність та ефективність кермування. Концепт 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED оснащений шинами Pilot Sport 4S MICHELIN розмірами 245/35 R20 з поверхнею, що гарантують чудове зчеплення з дорожнім покриттям.
 

КРАЩИЙ ІЗ ДВОХ РЕЖИМІВ

Без компромісів: виняткова продуктивність нового концепт-кара поєднує в собі переваги гібриду з реальною продуктивністю та дальністю пробігу в 100% електричному режимі до 50 км (WLTP).

 

У режимі Sport додаткова теплова та електрична потужність ефективно діє до 190 км/год, забезпечуючи першокласний приріст ходу за будь-яких обставин.

ПОСИЛЕНА СПОРТИВНІСТЬ

НОВА СПОРТИВНІСТЬ

Лінійка концепт-кара 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED підфарбована особливим кольором, що змінюється в залежності від освітленості, завдяки перламутровим частинкам «Gris Selenium» селенового сірого . Енергію цього відтінку підсилюють вставки криптоніту.

Сліди від «кігтів лева» стилізовані косими стрічками, підсвітленими світлодіодами задніх ліхтарів, у чергуванні чорного і криптоніту. Хром змінено на глянцевий чорний, а символічні монограми Лев і «Peugeot 508» оздоблені, як на концепт-карі PEUGEOT e-Legend.

Дзеркала заднього виду, символи вічної спортивності, мають корпуси із вуглецевого волокна.

Новий аеродинамічний кузов надає концепт-кару 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED більш вишуканої стрімкості та нових вимірів.

Спереду обтічник є гострішим, а поряд з бічними заслінками розташовані великі повітрозабірники, які охолоджують механіку. Решітка радіатора розділяє та спрямовує повітря до радіатора плаваючими лопатями.
 
На задніх стінках з'явилися обтічні виступи, а пороги сховалися під захисними накладками.

Ззаду зберігається рівновага та витонченість, спойлерів не додано, але характер підсилений завдяки новому дифузору.
 

PEUGEOT i-cockpit® : ВИКОНАННЯ З УРАХУВАННЯМ ІНСТИНКТИВНОСТІ КЕРУВАННЯ

Місце водія PEUGEOT i-Cockpit® створене з розрахунком на повне використання продуктивності нового концепт-кара 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED: компактне кермо збільшує маневреність у десять разів, тоді як розміщена на рівні голови панель приладів забезпечує чіткість відображеня інформації та 100% концентрацію уваги водія на дорозі.

Нові сидіння з оптимізованою підтримкою перетягнені благородною шкірою та тканинною оббивкою із алькантари® з видимими швами кольору криптоніту та чорного оніксу. Всі частини салону є фасонованими, включаючи покриті алькантарою® стійки лобового скла, дверай та задніх стінок.

Імпульсивний важіль коробки передач також має деталь, оздоблену алькантарою® у відповідності з новою сенсорною та візуальною практикою.

Оббивка внутрішніх перфорованих стінок дверей також має видимі шви кольору криптоніту. Центральна консоль прикрашена вуглецевим волокном, що надає в цілому всьому оздобленню елегантної спортивності.

Жодна деталь не залишена без уваги: ​​тонкий штрих криптоніту нанесений навіть на внутрішні частини ручок дверей.

 

ФОТО І ФІЛЬМ